[Fc_general] Parseo de CSV

Antonio Galicia antonio.galicia en gmail.com
Vie Jun 30 01:49:19 EDT 2017

Como siempre, google sabe :D

https://www.google.com.mx/search?q=awk+csv+parsing&oq=awk+csv

Esto se parece mucho a lo que necesitas

https://stackoverflow.com/questions/4205431/parse-a-csv-using-awk-and-ignoring-commas-inside-a-field
 Saludos,
 Antonio Galicia

Eram quod es, eris quod sum
--

Use my invite code, i9j3t, and get a free ride up to MEX$150. Redeem
it at https://www.uber.com/invite/i9j3t